Wednesday, August 20, 2014

RAWAT KEPUTIHAN~~~

assalammualaikum......:) ok....hari nih nak  cerita tentang vitamin SHAKLEE yang mampu merawat keputihan.......haaaaa...siapa2 yang ada masalah keputihan tuh....meh la cuba ye.....memang hasil yang SUPERBBBB........;)

vitamin SHAKLEE nih banyak kan....mana satu yang mampu merawat keputihan ni??...semestinya yang bermula dengan huruf A....haaa.....ALFALFA COMPLEX.....kenal tak?? pernah dengar???meh...tunjuk gambar ye...:)



KEISTIMEWAAN ALFAFLFA :-

  1. Ditanam secara organik di California yang bebas pestisid, herbasid dan menggunakan bahan kompos/baja bebas kimia.
  2. Dikenali sebagai RAJA SEGALA TUMBUHAN. 
  3. Meticago sativa memiliki gred yang paling tinggi di kalangan tumbuhan alfalfa. 
  4. Mengambiul masa selama dua tahun untuk membesar dan akarnya boleh mencapai sehingga 20 kaki ke dalam tanah untuk menyerap pelbagai nutrisi. 
  5. Daun alfalfa shaklee hanya akan dituai apabila telah mencapai tahap kematangan yang mutlak.
  6. Daun yang telah matang kaya dengan klorofil.
  7. Daun-daun ini akan dikeringkan dengan udara secara semulajadi bagi mengekalkan nutrisi yang terkandung di dalamnya. 
  8. Bahagian yang tidak penting akan dilupuskan.
  9. Daun-daun yang telah dikeringkan akan dibiarkan menjadi serbuk sebelum dikompres menjadi tablet.
  10. Setiap tablet mengandungi 300mg alfalfa.
banyak kan manfaat alfalfa ni....jom tengok pokok alfalfa ni macam mana rupanya....nak pergi CALIFORNIA tunggu SHAKLEE bagi award next year la yer.....amiiiinnnnnnn....;)


waahhhhh...comey molek kan pokok alfalfa...warna purple gituh.....warna yang cantik....manfaat yang begitu sempurna.......:) jom kita tengok pula apa manfaat alfalfa ni....

MANFAAT ALFALFA :-

  1. Mencuci hati, darah dan usus --- ini adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan bedan yang berasid, menghilangkan tosin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.
  2. Melawan alahan --- Memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air (athlete's foot) dengan berkesan.
  3. Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut --- memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.
  4. Menyingkirkan lemak dan kolesterol --- kajian klinikal terbukti bahaw penggunaan jangka panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok, dan darah tinggi. Hanya alfalfa sahaja yang mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol.
  5. Melawan tumor --- Memakan 30-50 tablet untuk mengalkalikan badan, dengan itu memperbaiki sel-sel kanser dan membuang tumor.
  6. Melegakan keletihan --- Melegakan keletihan dan sebagai rawatan kepada kebanyakan penyakit.
  7. Mencegah/ merawat arthitis - Melegakan sakit arthitis dan kesakitan.
Begitu banyak manfaat ALFALFA tau...rugi sesiapa yang tidak memilikinya....jom ambil.....jom nikmati kesihatan yang lebih baik...."MENCEGAH LEBIH BAIK DARIPADA MENGUBATI"....

boleh msg/wasap saya di 01132240935---byte








0 comments:

Post a Comment