Tuesday, August 19, 2014

PEMBAKAR LEMAK PALING EFEKTIF!!!!

assalammualaikum....selamat pagi....sobahul khair....:)

seperti yang dijanjikan...FB memang akan curi2 masa untuk study tentang vitamin SHAKLEE nih...macam mana nak study nih??...nak pulun baca...faham satu2....amek masa berjam-jam ke....owh....memang tidak la...kalau nak fokus semua kan......so...atas nasihat my nanny....kite study satu hari satu produk....kalau lebih much better....hehehe......so cara saya adalah dengan menulis blog.......kita baca...kita type balik kat sini...in sha ALLAH lebih mudah nak faham rasanya....lepas tuh kita share pada orang lain k....lain orang....lain caranya tau :) masing2 k.....

go through pada entri PEMBAKAR LEMAK PALING EFEKTIF!!!! of kos la nak cerita tentang LECITHIN....hehehe....meh...bagi tengok gambar dulu...macam mana la rupa botol LETICHIN ni kan....;)


APAKAH ISI KANDUNGAN LECITHIN??

LECITHIN ini diekstrak daripada kacang soya organik bukan GMO, setiap kapsul pula mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. LECITHIN yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, fosforus dan lemak tidak tepu.

APAKAH MANFAAT LECITHIN??

  • MENYERAP VITAMIN YANG LARUT LEMAK >>> membantu tubuh menyerap vitamin A,D,E,K yang larut lemak.
  • MELINDUNGI HATI >>> menghalang enapan lemak dihati, sirosis hati dan hati berlemak. Juga membantu memulihkan kesihatan hati.
  • PEMECAHAN LEMAK DAN KOLESTEROL >>> LECITHIN bertindak sebagai "pembersih" salur darah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolesterol dan trigliserid di dalam tubuh. 
  • PELANGSINGAN >>> Menghalang obesiti. Pengambilan yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.
  • MENCANTIKKAN OTOT DAN KULIT >>> Membentuk membran sel, melembapkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik, mengaktifkan metabolisme sel dan melambatkan penuaan. 
  • MEMPERBAIKI ALERGI >>> Menghalang platlet darah daripada mengaktifkan tisu gegelung di dalam salur darah, seterusnya mempertingkatkan alergi seperti penyakit kulit - dermatis, demam alergi.
  • MENGHALANG KEJADIAN BATU KARANG >>> 90% daripada batu karang terjadi dari kolesterol, LECITHIN mengemulsi kolesterol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.
  • MEMPERTINGKATKAN DAYA INGATAN DAN MERINGANKAN STRESS >>>  Mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yhang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringkankan stress. Wanita hamil perlu mengambil jumlah LECITHIN yang secukupnya untuk pembesaran sihat janin. 
  • MENGHALANG TEKANAN DARAH TINGGI >>> Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis, menggalakkan peredaran darah. 
  • MEMPERBAIKI PROSTAT LELAKI >>> Kajian membutkikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan kuantiti LECITHIN yang banyak. 
  • MERINGANKAN SEMBELIT >>> LECITHIN adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembapkan usus dan meleraikan toksin di dalam usus.  
wahhh...teruja tak dengan manfaat LECITHIN nih??...selalu kami ambil untuk KURUS...tetapi sebenarnya LECITHIN ini juga mampu mencantikkan kulit dan mengawal tekanan darah tinggi tau.....memang bes kan....LECITHIN merupakan vitamin WAJIB jika anda berkeinginan untuk menguruskan badan tau....:)

p/s: LECITHIN ni selalu kehabisan stok tau...rugi sapa tak ambil cepat2....

jommmm....komen di bawah untuk sebarang pertanyaan....atau boleh juga sms/wasap 01132240935----byte

****saya akan konsult anda sehingga berjaya mendapatkan tahap kesihatan yang anda inginkan secara PERCUMA ****







0 comments:

Post a Comment