Thursday, August 21, 2014

KHASIAT COLLAGEN POWDER~~~

assalammualaikum...selamat malam....malam nih nak share tentang COLLAGEN POWDER pula ye....semua wanita nak kelihatan cantik dan awet muda kan......macam2 produk kat luar sana yang keluar bagai cendawan tumbuh selepas hujan.....mengaku ada kolagen terbaik.....sampai pengguna pun rasa ragu2 nak beli......jadi.....lepas nih jangan ragu2 lagi.....pilihlah COLLAGEN POWDER SHAKLEE....yang dijamin semulajadi dan halal.....




inilah SHAKLEE COLLAGEN POWDER a.k.a SCP...hehe.....


jom kita tengok ramuan COLLAGEN POWDER ni:-

1. KOLAGEN DARI SISIK IKAN MERAH

Merupakan sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan lain.

2. EKSTRAK BIJI CAMELLIA JAPONICA

Biji Camellia Japonica terdiri daripada asid eleik, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

3. EKSTRAK PFAFFIA

Juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camilia Japonica, membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikat amaun air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.

4. ELASTIN DARIPADA KOLAGEN IKAN

Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.

5. VITAMIN C & B

Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita.
Vitamin B turut serta dalam metabolima karbohidrat, lemak dan protein untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen di dalam sel.

6. EKSTRAK KERANG

Glucosamine ekstrak kerang adalah penting dalam sintetis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

7. LACTOBACILLUS ACIDOPHILUS

Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.

tengok tuhhhh....banyak tau ramuan COLLAGEN POWDER kami nih...memang terbaekkkk...tiada keraguan...tiada kesangsian lagi tau....hehehe....

sekarang kita tengok pula manfaat COLLAGEN POWDER nih ye.....

MANFAAT COLLAGEN POWDER:-

1) Apabila seseorang itu semakin tua,tubuh akan kurang menghasilkan kolagen menyebabkan kedutan dan garis-garis halus mula kelihatan. Namun begitu, faktor umur bukanlah penyebab utama kekurangan kolagen dalam tubuh badan kita. Ia juga dipengaruhi oleh sinaran cahaya matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi, merokok dan sebagainya. Maka, SHAKLEE COLLAGEN POWDER, mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadirang kedut-kedut.

2) Tampak lebih muda
- kolagen bermanfaat untuk membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula.
- kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat.
- kulit akan kurang kering dan elastisiti akan bertambah baik. Kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan mengurangkan parut.
- membantu menghilangkan tanda penuaan.

3) Rasa lebih muda
- kolagen embantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinan tulang rapuh.
- kolagen ini sama panting untuk tulang seperti tulang memerlukan kalsium
- kolagen membantu mengurangkan kesakitan dan geseran di sendi-sendi
- baik untuk mata kerana kornea mata memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal.
- memastikan otak sentiasa sihat. Sel GLYA membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh kolagen. Adalah penting untuk menentukan agar otak anda mendapat manfaat kolagen agar minda tetap berkeadaan baik semakin anda menua.

JOMMMMM!!!! DAPATKAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER SEKARANG

sementara stok masih ada...

AWET MUDA SENTIASA!!!TAMPIL BERKEYAKINAN~~~~

sms/.wasap 01132240935---byte

0 comments:

Post a Comment