Saturday, August 2, 2014

~~DEMAM surut dalam masa 6JAM!!!

assalammualaikum.....lama tak update....al maklum la...badan demam...seminggu sebelum raya....memang cobaaannnn....tapi alhamdulillah hanya dalam 6 jam...panas badan telah berkurangan....siapa sangka?? semua dengan kuasaNYa dan dibantu dengan vitamin SHAKLEE...

teruja tak bila demam surut dalam masa 6JAM??....bagi saya yang antibodi suam2 kuku nih...memang terkejut. sangat la kan....sebelum nih...bukan  meh susah nak surut...kene pegi klinik dulu...dapatkan antibiotik...baru la ok...

saya nih kalau demam...badan rasa sejukkkk...tapi orang lain rasa panas......panas dalam lah tu kan....memang menggigil-gigil tau.....tarik selimut....pakai stokin semua.....tak tahan sejukk....tapi my sepupu nurse...dia memang tak bagi demam2 macam nih berselimut bagai...dia bagitahu nanti demam tak kebah.....berdasarkan pengalaman dia...saya tak la berselubung lagi....huhu

malam tuh....malam stat demam tuh...memang badan rasa tak sedap....saya pon amek la SET DEMAM......tido awal....pagi tuh terjaga dalam kul 2 ke 3 pagi....rasa badan...ya ALLAH panasnya....memang panas sangat2.....nak nanges rase....hehe.....terus set minda tak mau pegi sekolah la esok.....lagi pulak...puasa kan......nak rehat kat rumah....

alih2...esok pagi bangun...eh...dah sejuk...means dah normal suhu badan....syukur alhamdulillah....tapi pergi jugak la ke klinik...nak mintak MC.....nanti tak de bukti pulak kan.....sampai kat klinik....doktor check suhu....eh, suhu normal.....alamakkkk...cam ne nih....saya tak tipu...saya memang demam...penangan SET DEMAM la nih....nasib baek selsema dan sakit tekak masih ada....so saya bagitau la kat doktor.....alhamdulillah....memang demam la....tekak merah.....hehe....

soooo...koranggg...sesapa yang selalu demam...yang demam susah nak surut nak kebah tuh....meh hubungi saya la....kita borak2.....pasal SET DEMAM nih...ok??...

boleh tinggalkan komen di sini atau msg/wasap di 01132240935 untuk info lebih lanjut....

****sesungguhnya demam/sakit itu penghapus dosa2 kecil~~~

0 comments:

Post a Comment